.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد کامیون با دیوار مدرسه و مجروح شدن چهار دانش آموز ساروی

عصر دیروز بر اثر برخورد کامیون و ریزش دیوار در مدرسه راهنمایی روستای بالادزای شهرستان ساری، چهار دانش‌‌آموز این مدرسه زخمی شدند.

فیض‌الله عابدینی‌ با تایید خبر فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: این حادثه زمانی رخ داد که یک دستگاه کامیون که در مسیر جاده و مدرسه در حال حرکت بود با دیوار مدرسه برخورد کرد.

وی افزود: به دلیل سنگینی بار و عدم کنترل راننده، خودرو به سمت عقب تغییر مسیر داد و به دیوار مدرسه راهنمایی شهید اطهری برخورد کرد و بر اثر این حادثه دانش‌آموزانی که در حیاط مدرسه و پشت دیوار قرار داشتند، مجروح شدند.

عابدینی تصریح کرد: بلافاصله مصدومان این حادثه به بیمارستان خصوصی مهر شهرستان ساری منتقل شدند که مجروحیت سه نفر از این دانش‌آموزان سطحی است و قرار بود امروز ترخیص شوند.

وی با اعلام اینکه یکی از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات وارده هم اکنون در CCU بیمارستان مهر ساری بستری است گفت: به دلیل برخورد آجر به سر این دانش‌آموز، وی به کما رفته است، ولی پزشکان ضریب هوشی وی را 15 اعلام کردند.

عابدینی خاطرنشان کرد: به گفته پزشکان معالج، خطر جدی این دانش‌آموز را تهدید نمی‌کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری گفت: بلافاصله بعد از این حادثه، مأموران آتش‌نشانی با یک دستگاه خودروی امدادی و هشت امدادگر به این مدرسه اعزام شدند که با تلاش این مأموران مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.